چطوری میشه

از Push Notifications برای ایجاد ترافیک تکراری استفاده کنید

از Push Notifications برای ایجاد ترافیک تکراری استفاده کنید

برای جذب مخاطبان خود، باید بتوانید توجه آنها را به روش های معنی دار جلب کنید. با این حال، این همیشه کار آسانی نیست، به‌ویژه زمانی که حواس‌پرتی‌های زیادی در دستگاه‌های تلفن همراه آنها وجود دارد.

خوشبختانه، اعلان‌های فشار راه‌حل مؤثری ارائه می‌دهند. اعلان‌های فشاری راهی برای ناشران و سایر کسب‌وکارها برای ارائه پیام‌های مستقیم و هم‌زمان به مخاطبانشان است تا به ارتقای تعامل و افزایش ترافیک کمک کند.

در این پست، درباره چیستی اعلان‌های فشاری بحث خواهیم کرد و مزایای استفاده از آنها را توضیح خواهیم داد. همچنین چهار نکته برای نحوه استفاده از اعلان‌های فشاری برای ایجاد ترافیک تکراری به شما ارائه می‌کنیم و درباره راه‌اندازی آن‌ها در سایت وردپرس خود بحث می‌کنیم. بیایید شروع کنیم!

مزایای استفاده از Push Notifications

اعلان‌های فشاری پیام‌های بازشو قابل کلیکی هستند که می‌توانند در مرورگرها یا دستگاه‌های تلفن همراه و برنامه‌ها استفاده شوند. آنها نوعی ارتباط فوری، بی‌درنگ و مستقیم هستند.

با استفاده از اعلان‌های فشار، ناشران می‌توانند:

  • به خوانندگان خود در جایی که بیشتر وقت خود را در دستگاه های تلفن همراه خود می گذرانند دسترسی پیدا کنید
  • کانال جدیدی را که مستقیماً کنترل می‌کنند، اضافه کنید، که شبیه به یک خبرنامه است، اما با نرخ باز و کلیک بالاتر
  • افزایش تعامل و بازدید مجدد، کمک به تبدیل بازدیدکنندگان معمولی به خوانندگان وفادار و ایجاد عادات

به‌ویژه ناشران اخبار و محتوا از اعلان‌های فشاری سود می‌برند. از این گذشته، آنها روشی موثر برای ارائه محتوا، داستان ها و به روز رسانی های حساس به زمان به خوانندگان ارائه می دهند. هنگام ایجاد پایگاهی از خوانندگان وفادار، اعلان‌های فشاری نیز می‌توانند نقش یک خبرنامه را ایفا کنند.

یکی دیگر از مزایای اعلان‌های فشاری، سادگی فرآیند انتخاب است. برای مثال، بازدیدکنندگانی که برای اولین بار از سایت یا برنامه تلفن همراه شما بازدید می‌کنند، فقط باید در صورت درخواست Allow را انتخاب کنند و سپس می‌توانند به فهرست مشترکین شما اضافه شوند.

Push Notification Opt-in

اعلان‌های فشار برنامه تلفن همراه، به‌ویژه نرخ انتخاب بالایی دارند. طبق تحقیقات، نزدیک به 60 درصد< /a> از ترافیک اینترنت از دستگاه‌های تلفن همراه می‌آید، با نرخ پذیرش برای اعلان‌های فشار برنامه تلفن همراه 43.9 درصد برای کاربران iOS و 91.1 درصد برای اندروید کاربران (از آنجایی که فرآیند در پلتفرم دوم به صورت خودکار انجام می شود).

اکنون که مفید بودن اعلان‌های فشاری را پوشش داده‌ایم، بیایید به چهار نکته برای استفاده از آنها برای ایجاد ترافیک مکرر در وبلاگ یا سایت خبری خود نگاه کنیم.

1. پیام های واضح و مختصر ایجاد کنید و از ایموجی ها

استفاده کنید

اعلان‌های فشار کوتاه هستند. شما معمولاً فقط حدود 40 کاراکتر برای جلب توجه کاربران و رساندن پیام خود دارید. بنابراین، توصیه می شود از زبان ساده و مستقیم استفاده کنید.

حتما موضوعاتی را انتخاب کنید که به خوانندگان شما مرتبط باشد. همچنین بسیار مفید است که پیام خود را به گونه ای تنظیم کنید که حس فوریت را القا کند و الهام بخش عمل باشد. برای ناشران اخبار، یکی از راه‌های جلب توجه این است که عبارتی مانند «خبر جدید» را در یک اعلان فشار برای یک داستان به موقع و مهم بگنجانند.

علاوه بر این، می‌خواهید از تک خط‌های جذاب و فراخوان‌های اقدام (CTA) استفاده کنید. تحقیقات همچنین نشان داده است که استفاده از ایموجی ها در اعلان های فشاری می تواند تعامل را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

Push Notification Emojis

اموجی ها می توانند به انتقال احساس یا لحن خاصی در پیام شما کمک کنند. به علاوه، آنها می توانند ظاهر کلی اعلان را بهبود بخشند.

ایجاد یک پیام انتخابی فریبنده نیز مهم است. برخلاف اعلان‌های وب که فقط از پیام‌های انتخابی «مجاز» یا «مسدود کردن» استفاده می‌کنند، اعلان‌های فشار تلفن همراه به شما امکان می‌دهند پیامی را که ارسال می‌کنید شخصی کنید.

هنگام ایجاد پیام شرکت کردن، ارزش شرکت کردن را به خواننده بگویید و توضیح دهید که چه چیزی دریافت می‌کند (اخبار جدید، آخرین به‌روزرسانی‌ها، تبلیغات ویژه، و غیره) همچنین می‌توانید «مجاز» را سفارشی کنید. و دکمه های «اجازه ندهید» با استفاده از عباراتی مانند «بله!» کمی با شخصیت تر باشند. یا “شاید بعدا”.

2. مخاطبین خود را تقسیم بندی کنید

مردم نمی‌خواهند دائماً با پیام‌هایی بمباران شوند، به‌ویژه پیام‌هایی که به آنها مربوط نیست. استفاده از یک رویکرد پخش عمومی برای اعلان‌های فشاری می‌تواند منجر به آزار مشترکین شما و انصراف از آن شود.

طبق تحقیقات، تقسیم‌بندی مخاطبان برای اعلان‌های فشاری می‌تواند با 218 درصد. با شناسایی مشترکین خود بر اساس علایق آنها، می توانید پیام هایی را ارسال کنید که برای هر فرد شخصی سازی شده است. به نوبه خود، این باید شانس باز کردن پیام ها را افزایش دهد.

چند راه وجود دارد که می توانید مشترکین خود را دسته بندی کنید. به عنوان مثال، ناشران اخبار می توانند کاربران را بر اساس دسته بندی محتوایی که خواننده علاقه مند به دریافت آن است، تقسیم بندی کنند. سایر گزینه‌های تقسیم‌بندی عبارتند از منطقه زمانی، مکان، و نوع دستگاه.

برنامه‌های تلفن همراه ناشران محتوا را نیز قادر می‌سازند تا به مشترکین خود اجازه دهند نوع اعلان‌هایی را که می‌خواهند دریافت کنند و چه زمانی دریافت کنند. این به کاربر امکان می‌دهد کنترل بیشتری داشته باشد و کمتر با پیام‌های غیر ضروری بمباران شود.

نمونه‌ای از این تکنیک در عمل را می‌توان در تنظیمات اعلان فشار نیویورک تایمز برای برنامه تلفن همراه آن مشاهده کرد.

Push Notification Segment Settings

ناشران محتوا و اخبار می توانند از این تنظیمات برای ایجاد پیام های ارزشمند برای مخاطبان خود استفاده کنند. می‌توانید بیاموزید که مخاطبان شما برای کدام داستان‌ها علاقه‌مند به دریافت اعلان‌های فشار هستند، و آنها را بر اساس آن سفارشی کنید.

3. مراقب زمان و فرکانس پیام باشید

یک مطالعه نشان داد که نزدیک به 40 درصد از کاربران می گویند که از اعلان های فشاری انصراف می دهند زیرا در زمان نامناسبی باعث ایجاد مزاحمت برای آنها می شوند. علاوه بر این، بیش از نیمی از آنها اعلام کردند که از شرکت انصراف داده‌اند زیرا اعلان‌های فشاری را آزاردهنده می‌دانستند.

تحقیق نشان داده است که بالاترین نرخ کلیک برای اعلان‌های فشار در روزهای سه‌شنبه و در ساعات غیر کاری رخ می‌دهد. با این حال، این البته یک تعمیم است. تعیین موثرترین زمان‌ها و فرکانس‌ها برای اعلان‌های فشاری ممکن است به آزمایش نیاز داشته باشد.

این یکی دیگر از دلایل کلیدی بودن تقسیم بندی است. می تواند به شما در تعیین زمان ارسال پیام به هر دسته از مشترکین کمک کند. به عنوان مثال، سایت‌های تجارت الکترونیک می‌توانند از اعلان‌های فشار برای رفع رها شدن سبد خرید استفاده کنند.

eCommerce Push Notification

به‌علاوه، تقسیم‌بندی مخاطبان به شما امکان می‌دهد پیام‌ها را بر اساس منطقه زمانی و مکان آنها تنظیم کنید. اگر نیمی از مخاطبان شما در منطقه زمانی متفاوت از شما هستند، نمی‌خواهید پیام‌هایی ارسال کنید که در نیمه‌شب دریافت می‌کنند.

اخبار، وبلاگ ها و سایر ناشران محتوا اغلب می توانند از ارسال پیام اول صبح بهره ببرند. برای مثال، نیویورک تایمز هر روز یک اعلان فشاری “توضیحات صبحگاهی” ارسال می کند.

4. معیارهای مناسب

را دنبال کنید

همانند هر استراتژی بازاریابی، اگر می‌خواهید ببینید چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی کار نمی‌کند، ردیابی عملکرد اعلان‌های فشار ضروری است. ممکن است مدتی طول بکشد تا مشخص شود مخاطب شما به چه نوع پیام رسانی و زمان بندی پاسخ می دهد.

معیارهای خاصی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید که می توانند به شما در ارزیابی عملکرد اعلان فشار کمک کنند، از جمله:

  • CTR
  • نرخ های انتخاب و انصراف
  • نرخ باز
  • نرخ نگهداری

بسته به پلتفرم‌ها و سیستم‌هایی که برای ارسال اعلان‌ها استفاده می‌کنید، بهترین روش‌های جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها متفاوت است. با این حال، نکته مهم این است که استراتژی ردیابی شما ثابت می ماند، بنابراین می توانید به طور مداوم اعلان های فشار خود را بهینه سازی و بهبود بخشید.

نحوه ارسال Push Notifications با استفاده از WordPress

درک این نکته مهم است که تفاوت‌هایی بین وب و اعلان‌های فشار تلفن همراه. اعلان‌های وب گزینه‌های شخصی‌سازی را برای پیام‌های انتخابی ارائه نمی‌دهند که مثلاً اعلان‌های تلفن همراه انجام می‌دهند. آنها همچنین به شما اجازه دسترسی به کاربران iOS را نمی دهند. علاوه بر این، تحقیقات نشان داده است که اعلان‌های فشار برنامه تلفن همراه دارای نرخ باز و کلیک بالاتری هستند.

روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از وردپرس، اعلان‌های فشاری را از هر نوع ارسال کنید. به عنوان مثال، برای ارسال اعلان‌های وب، می‌توانید از ابزاری مانند OneSignal استفاده کنید.

OneSignal Free Web Push Notifications Plugin

برای نصب این افزونه وردپرس، به داشبورد وردپرس خود بروید و به Plugins > Add New بروید. افزونه OneSignal را جستجو کنید و سپس آن را نصب و فعال کنید. از آنجا، می‌توانید برای دستورالعمل‌های بیشتر به راهنمای مفید ما برای افزودن اعلان‌های فشار به WordPress مراجعه کنید.

اگر می‌خواهید اعلان‌های فشار تلفن همراه ارسال کنید، می‌توانید با استفاده از سرویسی مانند MobiLoud.

MobiLoud WordPress Mobile Apps

افزونه رایگان آنها به سادگی به فرآیند تبدیل سایت وردپرس شما به یک برنامه کمک می کند که سپس می توانید از آن برای ارسال اعلان استفاده کنید. با MobiLoud، اعلان‌های فشاری را مستقیماً از داشبورد وردپرس خود ایجاد کرده و به‌طور خودکار ارسال می‌کنید. همچنین گزینه ای را برای خوانندگان فراهم می کند تا تصمیم بگیرند برای چه موضوعاتی می خواهند اعلان فشار دریافت کنند. این برای وبلاگ‌ها، سایت‌های خبری و سایر ناشران محتوا که می‌خواهند تعامل را افزایش دهند، ایده‌آل است.


در این محیط دیجیتال شلوغ، شما فقط فرصت‌های زیادی دارید که بازدیدکنندگان را درگیر کنید و آنها را متقاعد کنید که برگردند. اعلان‌های فشاری روشی مؤثر برای انجام این کار ارائه می‌دهند.

خوشبختانه، ایجاد اعلان‌های فشاری وب و موبایل از طریق وردپرس آسان است. هنگام انجام این کار، این چهار نکته را در نظر داشته باشید:

  1. برای افزایش تعامل، پیام‌های واضح، جذاب و مختصر را با شکلک‌ها بسازید.
  2. از یک برنامه تلفن همراه برای تقسیم بندی مخاطبان خود و ایجاد پیام های هدفمند استفاده کنید.
  3. به زمان و دفعات ارسال اعلان توجه داشته باشید.
  4. برای بهینه سازی و بهبود استراتژی اعلان فشار خود، معیارهایی را که برای کسب و کارتان مهم هستند، پیگیری کنید.

آیا در مورد استفاده از اعلان‌های فشاری سؤالی دارید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا